Bloggen har flyttat!

Denna blogg har flyttat och är numera integrerad i min ordinarie hemsida. Du hittar den på www.kalligrafi.com/blogg.

Inläggen här på Blogger kommer att ligga kvar tills vidare, men nya inlägg kommer bara att publiceras på den nya bloggen. Hoppas att du kommer att följa mig där i stället!

Hälsningar Marie


onsdag 23 december 2009

God Jul igen!

Jag skrev visst senast något om att jag inte hade haft tid att göra några egna julkort i år... vilket visade sig vara en sanning med viss modifikation.

Härom kvällen gjorde jag faktiskt ett kort... för sent för att skriva ut och posta givetvis, men i tid att skicka med e-post! Jag tog ett foto från i fjol höstas när vi hade en köldknäpp och mönstren på de frusna vattenpölarna var fantastiskt (nästan kalligrafiskt, faktiskt) och lade på ett lager med kalligrafi. John Lennon's "Happy Christmas (War is over)" känns ju alltid rätt så här års!



Med detta kort hoppas jag (återigen) att du får en trevlig och mysig jul och ett spännande nytt år!
Marie

1 kommentar:

  1. Det var kjempefint! Flotte farger og mønstre, også så vakkert skrevet :-)

    Riktig god jul til deg også!

    SvaraRadera