Bloggen har flyttat!

Denna blogg har flyttat och är numera integrerad i min ordinarie hemsida. Du hittar den på www.kalligrafi.com/blogg.

Inläggen här på Blogger kommer att ligga kvar tills vidare, men nya inlägg kommer bara att publiceras på den nya bloggen. Hoppas att du kommer att följa mig där i stället!

Hälsningar Marie


måndag 21 december 2009

God Jul!


Snart lackar det mot jul med god mat och umgänge med familjen och ledighet och skinkrester i flera veckor... det är min favorithögtid på året.

Det är roligt att köpa julklappar, roligt att se barnen bli glada, roligt att umgås med familj och släkt, mysigt med alla ljus. Förhoppningsvis blir det en vit jul i år också - med lite tur ligger snön kvar. Tyvärr har inte tiden tillåtit mig att göra några egna julkort i år, men här intill ser du en design från ett par år tillbaka som blev ganska lyckad.

Med detta hoppas jag att du får en lugn och skön helg och att nästa år bjuder på många och vackra bokstäver!

God Jul!
Marie

1 kommentar:

  1. Riktig god jul til deg også! Jeg håper jeg skal få litt mer tid med blekk og penn igjen neste år :-)

    SvaraRadera