Bloggen har flyttat!

Denna blogg har flyttat och är numera integrerad i min ordinarie hemsida. Du hittar den på www.kalligrafi.com/blogg.

Inläggen här på Blogger kommer att ligga kvar tills vidare, men nya inlägg kommer bara att publiceras på den nya bloggen. Hoppas att du kommer att följa mig där i stället!

Hälsningar Marie


fredag 12 mars 2010

Jag har öppnat en Etsy-butik!

Äntligen! Det tog en del tankemöda och organisation och fotografering och bildbehandling och textskrivande… men nu har jag i alla fall fått ihop embryot till en fungerande Etsy-shop.

Nedanför ser du vilka etsade grejor jag har lagt ut hittills, och om du klickar på nån av dem så kommer du till beskrivningarna direkt hos Etsy (på engelska så klart). Allihop är etsade halssmycken i koppar (man måste ju börja nånstans!) och än så länge har det bara blivit en handfull med kalligrafi på - men det ska bli fler. Övriga hängen har ett motiv taget från hällristningarna vid Flyhov som ligger på gångavstånd från vårt hus, och figuren brukas kallas ”Yxguden”. Rätt kul kille, faktiskt. :-)

Adressen till min Etsyshop är www.etsy.com/shop/MarieOfSweden Om du skulle vilja köpa något som finns där så behöver du givetvis inte göra det via Etsy … maila mig vilken du är intresserad av i så fall så löser vi det ”på svenska”. :-)



Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar