Bloggen har flyttat!

Denna blogg har flyttat och är numera integrerad i min ordinarie hemsida. Du hittar den på www.kalligrafi.com/blogg.

Inläggen här på Blogger kommer att ligga kvar tills vidare, men nya inlägg kommer bara att publiceras på den nya bloggen. Hoppas att du kommer att följa mig där i stället!

Hälsningar Marie


onsdag 19 maj 2010

Sålda kalligrafismycken!

Jippi!! Jag sålde två av mina etsningar igår. Inte via min shop på Etsy utan till vänner och bekanta för all del, men i alla fall. Det verkar onekligen som om försäljning mellan fyra ögon funkar bättre än via nätet för tillfället. De som får se mina etsade halssmycken med kalligrafi i verkligheten verkar gilla dem! Kul, kul, kul!

Här bredvid är en bild på en av dem jag sålde med texten ”Proud to be a woman”. Och stolt över att vara kvinna tycker jag alla ska vara, men långt ifrån alla verkar vara det. Kom ihåg det tjejer - var stolta. Alltid och hela tiden!
Marie

2 kommentarer:

  1. Grattis! Det er utrolig morsomt når man får solgt det man lager :-) Den enkleste salgskanalen er ofte gjennom kolleger, venner og kjente, jeg erfarer det samme med mine kort. Etter hvert som flere ser smykkene du har solgt får du helt sikkert flere bestillinger!

    SvaraRadera