Bloggen har flyttat!

Denna blogg har flyttat och är numera integrerad i min ordinarie hemsida. Du hittar den på www.kalligrafi.com/blogg.

Inläggen här på Blogger kommer att ligga kvar tills vidare, men nya inlägg kommer bara att publiceras på den nya bloggen. Hoppas att du kommer att följa mig där i stället!

Hälsningar Marie


onsdag 14 juli 2010

MarieOfSweden på Facebook!

Om du nyligen har besökt den här bloggen har du kanske sett Facebooklänken här till vänster. Jag har nämligen skaffat en s.k. fan page på Facebook där jag postar information om mina etsade smycken som jag säljer (läs: försöker sälja) under namnet "Marie Of Sweden". Om du redan har ett Facebookkonto är du välkommen att "gilla" sidan som det heter på Facebookspråk, och om du inte har ett konto kan du läsa det jag skriver ändå. Eller också registrerad du dig, det är lätt som en plätt! :-)

Sidan hittar du på www.facebook.com/MarieOfSweden

Jag är faktiskt lite osäker på hur man ska driva en "fan page" - om man ska hålla det kort och företagsmässig eller låta det bli mer personligt... Har du som läser någon åsikt om detta? I och för sig har jag aldrig varit särskilt bra på att vara kort och koncis och "officiell" så det lutar nog åt den lite mer personliga vinklingen... tror jag. Syftet är i alla fall att det ska bli en informationssida om vad som är nytt i min Etsy-shop, dels lite annat runt omkring det här med kalligrafi, Etsy, etsningar, bra och dåliga experiment etc.

Välkomen till Marie Of Sweden på Facebook!
Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar