Bloggen har flyttat!

Denna blogg har flyttat och är numera integrerad i min ordinarie hemsida. Du hittar den på www.kalligrafi.com/blogg.

Inläggen här på Blogger kommer att ligga kvar tills vidare, men nya inlägg kommer bara att publiceras på den nya bloggen. Hoppas att du kommer att följa mig där i stället!

Hälsningar Marie


onsdag 8 september 2010

Vad jag lyssnar på när jag jobbar

SR:s webbradio: P3 Star
Lagom lättlyssnat
Volbeat: Guitar Gangsters & Cadillac Blood
Gillar rösten
Kent: En plats i solen
Men börjar inte Kent tappa greppet?
Eminem: Recovery
Ingen rap-älskare i vanliga fall, men Marshall Mathers är faktiskt bra
The Sounds: Crossing the Rubicorn
Håller fortfarande
Green Day: 21st Century Breakdown
Håller fortfarande
Egna Spotifylistor med diverse gamla godingar. Allt från relativt nytt som 50 cent, Måns Zelmerlöw och Rihanna via äldre Mr Big, Weezer (Buddy Holly!), Sinead O’Connor och D-A-D till urgamla Billy Idol, Soft cell (Tainted Love så klart), Midnight Oil (ja, Beds are burning!), New Order, Clash och Gasolin’ (Lille du givetvis).

Och jag säger bara en sak: Spotify är en av den moderna tidens absolut bästa uppfinningar!

Vad lyssnar du på?
 Marie

1 kommentar:

  1. white stripes
    bach
    bob dylan
    lite Pet Shop

    och osunt ofta 'The Promise' - When in Rome

    SvaraRadera