Bloggen har flyttat!

Denna blogg har flyttat och är numera integrerad i min ordinarie hemsida. Du hittar den på www.kalligrafi.com/blogg.

Inläggen här på Blogger kommer att ligga kvar tills vidare, men nya inlägg kommer bara att publiceras på den nya bloggen. Hoppas att du kommer att följa mig där i stället!

Hälsningar Marie


lördag 4 december 2010

Fyra saker

Fyra saker jag gjort i veckan
• Stressat
• Städat bland fotomapparna i datorn.
• Äntligen hittat och köpt nya stövlar som mina vader går ner i.
• Skrattat hysteriskt åt katten som efter tre år börjat se reflektioner i fönster - och blir rädd för dem.

Fyra tv-program jag tittar på
• Rapport.
• Idol.
• Americas Funniest Home Videos
• Söndags-Beck
(Ser väldigt lite på tv.)

Fyra saker jag bävar för
• Julklappsinköpen
• Att nån ska upptäcka vilken bluff jag är och hur lite jag kan.
• Att inte hinna, inte hinna, inte hinna....
• Att stå på egna ben, vara min egen boss.

Fyra saker jag längtar efter
• Att stå på egna ben, vara min egen boss.
• Att träna. Bodypump och simning. Känner att kroppen behöver det.
• Att ha mer tid att sitta ned med penna och papper. Eller papper och pensel och färg.
• Kortare arbetstid på kontoret. Halvtid vore inte dumt...

Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar