Bloggen har flyttat!

Denna blogg har flyttat och är numera integrerad i min ordinarie hemsida. Du hittar den på www.kalligrafi.com/blogg.

Inläggen här på Blogger kommer att ligga kvar tills vidare, men nya inlägg kommer bara att publiceras på den nya bloggen. Hoppas att du kommer att följa mig där i stället!

Hälsningar Marie


torsdag 27 januari 2011

Bokstäver huggna i sten

Jag fick nyligen upp ögonen för Teucer Wilson, bokstavshuggare från England. Det är nåt som gör att jag har en svaghet för bokstäver i sten... om det nu är den historiska aspekten eller det tidlösa materialet eller nåt annat vet jag inte, men vackert och fascinerande är det.

Teucer Wilson är onekligen inte så dum på just det där att hugga i sten. Kolla webbsajten på http://www.teucerwilson.co.uk/ så får du se!
Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar