Bloggen har flyttat!

Denna blogg har flyttat och är numera integrerad i min ordinarie hemsida. Du hittar den på www.kalligrafi.com/blogg.

Inläggen här på Blogger kommer att ligga kvar tills vidare, men nya inlägg kommer bara att publiceras på den nya bloggen. Hoppas att du kommer att följa mig där i stället!

Hälsningar Marie


måndag 4 juli 2011

Kuvert igen

Det känns som om jag öser ut kuvert ibland... men nu är det faktiskt ett tag sedan senast! :) 

Båda dessa är skrivna med en s.k. "ruling pen" som egentligen inte följer några kalligrafiska regler över huvud taget. Kul, fast inte så lätt som det kanske ser ut. Jag har lovat Bjørg att skriva en artikel om hur en sådan penna ser ut och fungerar och jag lovar att det kommer en - snart!




Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar