Bloggen har flyttat!

Denna blogg har flyttat och är numera integrerad i min ordinarie hemsida. Du hittar den på www.kalligrafi.com/blogg.

Inläggen här på Blogger kommer att ligga kvar tills vidare, men nya inlägg kommer bara att publiceras på den nya bloggen. Hoppas att du kommer att följa mig där i stället!

Hälsningar Marie


tisdag 20 september 2011

Webbshopen för mina smycken är klar!

Nu har jag haft en sån där period igen när jag varit ohyggligt dålig på att blogga. Jag undrar om jag har några bloggläsare kvar...? Men att jag varit frånvarande har sina orsaker.

Under de senaste månaderna har jag nämligen byggt upp en webbshop för både mina smycken med kalligrafitext och för kalligrafimaterialet jag säljer. Och till det en ny wordpressbaserad webbsajt med allt vad det innebär av att lära sig nya saker (och brottas med problem).

Men - nu är allt klart. Du hittar alltihop på min nya domän www.marieofsweden.com.

Jag hoppas du gillar vad du ser. Och om du skulle vilja dela länken med vänner och bekanta blir jag ju så klart JÄTTEGLAD! :)

Nu återstår bara monsterarbetet att göra om hela www.kalligrafi.com till wordpressformat... vi får se hur det går!
Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar