Bloggen har flyttat!

Denna blogg har flyttat och är numera integrerad i min ordinarie hemsida. Du hittar den på www.kalligrafi.com/blogg.

Inläggen här på Blogger kommer att ligga kvar tills vidare, men nya inlägg kommer bara att publiceras på den nya bloggen. Hoppas att du kommer att följa mig där i stället!

Hälsningar Marie


tisdag 22 november 2011

Jag lever, jag lever!

Jag vill härmed bestämt förneka ryktet om min död :) Det är evigheter sedan jag skrev något av värde på den här bloggen, men jag har goda orsaker.

Jag håller precis just nu på att bygga om och flytta hela min webbsajt www.kalligrafi.com från handknackad urgammal html-kod till nytt och fint Wordpressformat. Mycket tekniska grejor just nu alltså. Lär mig en massa på vägen, gör emellanåt mer fel än rätt, men är på god väg att bli klar. Bloggen kommer också att flytta (mer om det senare).

I alla fall - om jag har någon läsare kvar som fortfarande ser vad jag skriver här så ber jag om ursäkt för tystnaden, men lovar på heder och samvete att jag snart ska vara tillbaka!

Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar